piątek, 29 lipca 2016

Hiszpania 2016

Buenos Dias!
Hej :)
Właśnie wróciłam z Hiszpanii :) <3
Miałam przygotowany post z pozdrowieniami z tego pięknego kraju, ale miałam problemy z Internetem i nie mogłam go zamieścić :/
Dzisiejszy post niestety będzie bardzo krotki, wrzucę tu kilka najnowszych zdjęć z wyjazdu!
Instagram - ola.just
Snapchat - xprincess.olax

Ostatnie dwa tygodnie spędziłam w bardzo słonecznym i kolorowym kraju na Półwyspie Iberyjskim -  Hiszpanii.
Był to już mój 3 lub 4 pobyt na terenie Hiszpanii "kontynentalnej" :)
Za każdym razem zwiedzamy inną część tego pięknego państwa - w zeszłym roku była to północ, teraz południe.

Połączyliśmy zwiedzanie z tygodniowym wypoczynkiem na wybrzeżu Costa Blanca.

Benidorm, Costa Blanca
Podczas zwiedzania zobaczyliśmy takie miasta jak: Madryt, Walencja, Toledo, Kartagena, Murcja, Alicante, Elche, Granada.
Najbardziej podobało mi się zwiedzanie Muzeum Prado w Madrycie, Miasteczko Sztuki i Nauki w Walencji, całe Toledo i Alhambra w Granadzie :) Podczas wypoczynku wybraliśmy się do przepięknego, białego miasteczka niedaleko Benidormu - Altei. Bardzo warto je odwiedzić - jest tam wiele "miejscowych', etnicznych (m.in. hinduskich i afrykańskich) sklepików. Poza tym zdjęcia wychodzą przepiękne!!!













 Dłuższy post już niedługo :) 
Całusy :*
Jak Wam mijają wakacje?
Co robicie?

Gdzie się wybieracie?
Byliście kiedyś w Hiszpanii? Jak Wam się podobało? :D


6 komentarzy:

  1. Wow. Hiszpania. Przypomniałaś mi, że w LO będe sie uczyć tego jezyka... niemieckiego nie trawię. ;_;
    Ja właśnie siedzę w Wielkiej Brytanii. Trza korzystać póki sa jeszcze w Unii.
    Cóż tu rzec? Ładna kieca na drógim od góry zdjęciu. :3

    Pozdrowionka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na Twój wpis od bardzo dawna tak wiec ciesze się, że napisałaś. Hiszpania to kraj, którym interesuje się zaraz po Portugalii. Kiedyś na pewno go odwiedzę. Aktualnie jestem z nim związana językiem, gdyż jest tak cudowny, że jego nauka to sama przyjemność. Zdjęcia piękne, Ty również świetnie wyglądasz. :)
    Wakacje mijają mi zdecydowanie za szybko. :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Ja w Hiszpanii miałam okazję być raz rok temu w Lloret de Mar, równie cudowne miejsce, do którego mam nadzieję uda mi się kiedyś wrócić:)
    W tym roku z zagranicznych wypadów zaliczyłam już Słowację, a w przyszłym tygodni wylatuję do Grecji i nie mogę się już doczekać!
    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! Blog wprost olśniewający! Piękne zdjęcia, super oprawa i niezły styl :) dlatego nomminowałam Cię do Liebster Blog Award 2016 i w ten sposób dzielę się Twoim blogiem ze światem ;) kilka informacji o co chodzi znajdziesz u mnie: https://lauraasli.blogspot.com/2016/08/moja-nominacja-do-liebster-blog-award.html
    Gratuluję super bloga i czekam na odzew!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju! Jak tam pięknie! <3 Marzę o zwiedzeniu Hiszpanii, ale w tym roku postawilismy na Grecję, tam również jest cudownie ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko najbardziej ze zdjęć porwało moje serce zdjęcie kotów! Cudowne :D Zawsze zastanawiam się dlaczego nigdy nie mam miejsca przy oknie w samolocie, a nawet jak mam to nie mam takiego krajobrazu idealnego do szybkiej fotki! Szczęściara :D
    Zapraszam do mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ Śmiało komentuj, nie gryzę ;)
♥ Zostaw link do swojego bloga - chętnie zajrzę!
♥ Śmiało wyraź swoją opinię - chętnie jej posłucham (przeczytam) :D
♥ Bardzo dziękuję za każdy komentarz - Twoje zdanie dużo dla mnie znaczy!