wtorek, 15 marca 2016

Podróżowanie - co to tak właściwie jest?

No właśnie ;)
Tak jak w temacie - Co to jest podróżowanie?


Dla mnie Podróżowanie to rodzaj stanu, w którym jestem. Nie czuję się wtedy zmęczona, mam gdzieś czy wstałam o 5 rano, czy o 10. Nie przejmuję się fryzurą, strojem. Jestem po prostu sobą. Wiem, że już niedługo zobaczę coś, co wydawało mi się możliwe do zobaczenia tylko w snach.
Bo czy to nie jest wspaniałe uczucie rano być w Polsce, a po południu w Londynie czy Barcelonie?
Albo wiedzieć, że stoisz przed czymś, co jest starsze od wszystkiego, co do tej pory znałeś/znałaś?


Czytaj dalej :) ---->


Podróżowanie to odkrywanie nowych kultur, miejsc, ludzi.

Podróżowanie to spróbowanie egzotycznej potrawy,taniec z rdzennymi mieszkańcami jakiegoś plemienia, podziwianie widoków.

Podróż w każdym języku brzmi inaczej; po francusku brzmi ona voyage, po hiszpańsku viaje, po włosku viaggio, a po angielsku  travel lub journey, jak kto woli.

Ale dla mnie PODRÓŻ oznacza tylko jedno.

Niesamowitą przygodę.

Dla każdego z nas podróżowanie wygląda trochę inaczej: niektórzy lubią robić 5000 zdjęć, inni w spokoju podziwiają, kolejni są"Smakoszami Podróży" - próbują wszystko i wszędzie, a jeszcze inni poszukują swojej drogi. Nie możemy tego oceniać - każdy z nas jest inny.


No i najważniejsze - podróże nie muszą być duże :) Podróżą jest zarówno wyjazd do pobliskiej wioski, jak i wyjazd na drugi koniec świata.  

A jak wygląda Wasze "podróżowanie"? 
Czym dla was są "Podróże"?
Czy lubicie podróżować?

Odpowiadajcie w komentarzach.
No to chyba na tyle :)
Ola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Śmiało komentuj, nie gryzę ;)
♥ Zostaw link do swojego bloga - chętnie zajrzę!
♥ Śmiało wyraź swoją opinię - chętnie jej posłucham (przeczytam) :D
♥ Bardzo dziękuję za każdy komentarz - Twoje zdanie dużo dla mnie znaczy!