poniedziałek, 2 maja 2016

I found my love in Portofino...

Buongiorno wszystkim!

Ale mamy piękną pogodę na Majówkę!
Ogólnie jest tak pięknie, wiosennie...
Po prostu cudownie :)
A ja dzisiaj pokażę Wam miasto, które odwiedziłam właśnie podczas Majówki parę lat temu.

I found my love in Portofino...

Tak śpiewa nam Andrea Bocelli w jednej ze swoich piosenek.
Znalazłem miłość w Portofino... Ja też ją tam znalazłam :)
Moją miłością jest właśnie PORTOFINO <3

Posłuchajcie! :)


Portofino - przepiękne miasto, o którym słyszało prawdopodobnie mało osób (a szkoda!).

Gdzie jest Portofino?

Mapka pewnej wycieczki ze strony itaka.pl 

Miasto to znajduje się we Włoszech, w regionie o nazwie Liguria. Jeśli będziecie kiedyś w Genui, to łatwo jest się tu dostać - miasta dzieli odległość ok. 25 km!

Dlaczego warto się tu wybrać? 
Hmmm.. Portofino jest wprost bajkowe :) Jest to jedna z najbardziej luksusowych miejscowości wypoczynkowych w całych Włoszech!
Lazur wody i kolory domków sprawiają, że w Portofino nie da się "nie" zakochać.
Czy to miasto nie jest cudowne?
Można tu zjeść przepyszną pizzę (jedną z lepszych we Włoszech) i spotkać celebrytów! Nie, nie żartuję - powszechnie wiadomo, że celebryci i gwiazdy uwielbiają Portofino! :)

A poza tym w Portofino znajduje się dom... byłego premiera Włoch - Silvio Berlusconiego!
Niesamowity kolor morza <3



Uważam, że jest to jedno z ładniejszych miast Włoch, a widziałam już tam dużo miast :)
Niedługo pojawią się też posty o innych niesamowitych miastach we Włoszech - m.in. o Rzymie, Bolonii, Weronie ...

Byliście we Włoszech?
Jak Wam się podoba ten kraj?
Jakie jest według Was najładniejsze miasto tego kraju?
Dziękuję Wam za to, że jest Was coraz więcej! 
Na stronie na Facebook'u zaraz pojawią się dodatkowe zdjęcia z Portofino - zapraszam! 

Jak Wam mija "Majówka"?

Udanego wypoczynku wszystkim!
Ola.



19 komentarzy:

  1. Ja niestety nie byłam we Włoszech, ale zamierzam tam kiedyś się znaleźć;) Moja koleżanka z klasy była tam rok temu i kiedy chciałam się dowiedzieć co zwiedziła, ona powiedziała tylko, że zazwyczaj chodziła po sklepach i restauracjach -.- Więc taka sytuacja... Więc cieszę się, że dzięki Tobie będę mogła poznać kawałek tego europejskiego państwa! Poza tym sliczne zdjęcia - jak z pocztówki! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja bardzo polecam zwiedzenie Włoch :) Kraj jest po prostu cudowny! Na pewno uda Ci się tam dotrzeć w najbliższym czasie :)

      Usuń
  2. Nie byłam we Włoszech, ale kto wie, może kiedyś się tam wybiorę :) Piękne zdjęcia.

    http://atty-blog.blogspot.com/

    Zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mamuśka, jak studiowała, to była we Włoszech (Nie wiem gdzie dokładnie...) i to właśnie tam kupiła wiele pięknych muszel, które się kiszą w szafce z przeszklonymi drzwiami. *,*

    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam we Włoszech Ale slyszałam dużo o Włoszech

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała pojechać do Włoch
    Mam tam nawet koleżankę ale w te wakacje na pewno nie dam rady
    Świetny post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju Włochy! Ukochany kraj. Tak mnie fascynował ze postanowiłam zacząć uczyć sie tego jezyka. Jeżdzę tam na wakacje co roku od 7 lat i zdążyłam poznać i pokochać jego kuchnie. Portofino mnie urzekło, jednak ja sercem jestem z rejonem Rawenny i Rimini. W zeszłym roku byłam na północy przy jeziorach, bardziej jednak podoba mi sie na południu. Świetny blog! Bede wpadać czesto :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, jestem pod wrażeniem! Zawsze chciałam się nauczyć włoskiego, ale odłożyłam go na później ze względu na język rosyjski, którego się teraz uczę :) W Rimini również byłam, ale w Rawennie niestety nie - kolejny pomysł na niezapomnianą podróż - dziękuję!
      Jeszcze raz dziękuję za miłe słowa :*
      Twój blog jest również świetny! Piszesz bardzo ciekawie i mądrze.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Nigdy nie byłam, ale już wiem, gdzie chcę pojechać. Jak tam cudownie! Ja już w zdjęciach się zakochałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję :) i liczę na rewanż http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam nigdy we Włoszech, ale w przyszłości chciałabym tam zamieszkać. Rewelacyjne są te zdjęcia i bajkowe, kolorowe widoki. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety jeszcze nie byłam we Włoszech, ale po przeczytaniu tego postu, zdecydowałam, w przyszłości na pewno tam się wybiorę. Bardzo wciągający post;) Czekam na kolejne :) zapraszam do mnie :
    http://xxveroniqqaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pogoda jak najbardziej dopisuje ;)

    nowy post, zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i bardzo interesujący blog :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://diamooondgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Również życzę miłego wypoczynku :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie byłam we Włoszech jednak w przyszłości chciałabym do tego kraju zawitać :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh uwielbiam takie widoki <3

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/luzna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Śmiało komentuj, nie gryzę ;)
♥ Zostaw link do swojego bloga - chętnie zajrzę!
♥ Śmiało wyraź swoją opinię - chętnie jej posłucham (przeczytam) :D
♥ Bardzo dziękuję za każdy komentarz - Twoje zdanie dużo dla mnie znaczy!